پیام تسلیت اسماعیل هنیه در پی درگذشت مادر سید حسن نصرالله بایدن: حمله عظیم پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل ویرانگر بود صهیونیست‌ها نتانیاهو را قاتل خواندند / درگیری پلیس با تظاهرات کنندگان در تل‌آویو + فیلم وزرای دفاع آمریکا و چین دیدار می‌کنند حماس: خروج اشغالگران از غزه و توقف جنگ اولویت اصلی است هزاران نفر در فلسطین اشغالی علیه نتانیاهو تظاهرات کردند + فیلم (۵ خرداد ۱۴۰۳) پیام آیت‌الله میرباقری دربارۀ حضور در انتخابات بورل خطاب به اسرائیل: دستورات دیوان بین‌المللی کیفری الزام‌آور است تاکید سران قوا بر ایجاد فضای‌ انتخاباتی |نحوه ثبت‌نام اعلام شد گفت‌وگوی «لاوروف» با سرپرست وزارت امور خارجه مرگ خلبان نیروی هوایی انگلیس در پی سانحه هوایی نایب رئیس پارلمان بحرین: به زودی روابط خود را با ایران از سر می‌گیریم ابراز همدردی ۱۱۵ نفر از سران کشورها، سازمان‌ها و شخصیت‌های بین‌المللی با ملت ایران هزاران شهرک‌نشین صهیونیست به خیابان‌ها ریختند چهار کشتی آمریکایی در سواحل فلسطین به گل نشستند تداوم حملات حزب‌الله به مواضع و تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی حمله سنگین حزب الله به المطله | برق قطع شد (۵ خرداد ۱۴۰۳) خانواده اسرای صهیونیست: بدون توقف جنگ، توافق مبادله اسرا امضا نخواهد شد مقام صهیونیست: توقف جنگ علیه غزه به معنی شکست اسرائیل است مخبر در دیدار با رئیس جمهور عراق: راهبرد ما ادامه خواهد یافت
سرخط خبرها

مدیر اجرایی یونیسف: زندگی بیش از یک میلیون کودک در غزه، لبه پرتگاه است

  • کد خبر: ۱۹۴۶۳۲
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
مدیر اجرایی یونیسف: زندگی بیش از یک میلیون کودک در غزه، لبه پرتگاه است
مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل «یونیسف» اعلام کرد، در نوار غزه بیش از یک میلیون کودک وجود دارد که تعداد زیادی از آن‌ها مفقود شده یا زیر آوار مانده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، کاترین راسل، مدیر اجرایی یونیسف در بیانیه‌ای که در وبسایت این سازمان منتشر شد، گفت، در غزه مکان امنی برای یک میلیون کودک وجود ندارد. بیش از ۴.۶ هزار کودک به شهادت رسیده و حدود ۹۰۰۰ تن دیگر نیز زخمی شده‌اند. بسیاری از کودکان مفقود هستند و احتمالا زیر آوار مانده‌اند.

به نقل از روسیا الیوم، وی افزود، باز شدن موقت گذرگاه‌ها برای انتقال کمک‌های انسانی برای تامین نیاز‌های روزافزون کافی نیست. با نزدیک شدن فصل زمستان نیاز به سوخت بیشتر شده‌است.

یونیسف پیشتر اعلام کرده بود، بیش از ۴۰۰ کودک روزانه در نوار غزه شهید و زخمی می‌شوند و عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات طوفان الاقصی مقاومت همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->